zondag 10 maart 2013

"Sarah"


Mijn eerste "Sarahtaart" is nu ook een feit. Het lijkt wel een kroonjaar dit jaar. Er zijn zo veel mensen jarig die 45-50-60 jaar worden, allemaal "ronde" getallen. En misschien is dat juist ook wel de reden waarom ik momenteel zoveel opdrachten krijg. Want ja, een verjaardag is altijd al bijzonder maar het lijkt wel dat zodra het een mooi getal is er dan nog net een ietsje meer gedaan wordt. Voor mij alleen maar leuk natuurlijk. Zo ook vandaag, Geesje wordt morgen 50 jaar. Niet dat ik Geesje ken, maar twee van haar kinderen wel. En die hadden mij dus benaderd een bijdrage te leveren voor deze toch wel speciale verjaardag. En nee, het was niet een appel-eitje klus. Maar wel een hele mooie. Ondertussen heb ik via de social media ook al vernomen dat de taart in de smaak viel, en niet alleen bij de kinderen van Geesje. Geesje, langs deze weg wil ik je van harte feliciteren met je 50-ste verjaardag. 

2 opmerkingen:

Tweetbirds zei

Ziet er lekker uit!

Myrthe zei

De taart was heerlijk, en echt heel mooi geworden !