vrijdag 13 september 2013

Brocante

Brocant of pastel

De zomer is voorbij, een beetje na zomeren doen we nog wel maar de enorm hoge temperaturen behoren alweer tot het verleden. En voor het maken van taarten is dat erg fijn. Deze mooie taart heb ik gemaakt toen het nog wel snikheet was, jeetje wat een uitdaging. Mijn enige oplossing voor het een beetje goed afleveren van de taart was dan ook de wekker te zetten op niet zondagse tijden. Maar goed, de buurvrouw viert maar ene keer haar 45 ste verjaardag...je moet er dus wat voor over hebben. Geheel in stijl van de buuf haar wensen heb ik het toch weer tot een leuk maar bovenal lekker taartje weten te maken, ondanks de hitte. De taart viel dan ook reuze in de smaak, Esther heeft er zelfs een blog aan gewijd op d'r eigen site, ik voel me zeer vereerd. 
Kijk ook maar eens op haar blog vankoos.blogspot.nl





2 opmerkingen:

Tweetbirds zei

Ziet weer mooi uit.

Esther zei

Hij was zo mooi! En lekker... Gelukkig hebben we de foto's nog.
Liefs, 'buuv'