dinsdag 14 mei 2013

Gendertaartjes





En we hebben weer een leuke opdracht, een erg leuke dit keer. Het is een rage die is overgewaaid uit Amerika, maar ach wat komt er nu niet van over zee. Vanmiddag heb ik twee taartjes mogen maken in opdracht van een collega. Na een echo van hun ongeboren kindje willen ze op ludieke wijze bekend maken aan wederzijdse ouders wat het geslacht is van hun op komst zijnde kleine. Toen ik vertelde van deze mogelijkheid waren ze onmiddellijk enthousiast. Zo had ik vanmiddag het genoegen de al gebakken kapsels van bekleding en versiering te voorzien zodat bij het aansnijden van de taart vanavond duidelijk word of het een hij of een zij is. Ik laat jullie in het ongewisse, het bekend maken laat ik aan de ouders in spe over.


3 opmerkingen:

Rob zei

Hoi Henriƫt, wat een mooie taarten
en wat ben je lang niet merkbaar aan het bakken geweest...

Rob

Rob zei

Wat een mooie taarten

Tweetbirds zei

Ik had al een reactie geplaatst. Ik ben benieuwd of die is aangekomen.