woensdag 16 januari 2013

Even voorstellen

Hallo, dit is allemaal een beetje nieuw voor mij.
Ik in blog-land, wie had dat gedacht.
Hoe vaak ik ga bloggen weet ik nog niet, dit is vast afhankelijk van hoe actief ik ben met bakken.
Ik ben Henriƫt Potze en heb sinds een aantal maanden er een nieuwe hobby bij, een lekkere hobby.
Taarten van fondant en marsepein wel te verstaan.
Niet een "gezonde" hobby, wel een hele lekkere.
Onlangs heb ik mijn eerste opdrachten gekregen, ik bak dus niet alleen voor het thuisfront.
Van iedere taart probeer ik een foto te plaatsen en misschien wel aangevuld met een stukje tekst.
Veel lees- en kijkplezier.

2 opmerkingen:

Esther zei

Succes met je blogs. En als ervaringsdeskundige kan ik je lezers nu al zeggen: die taarten zijn niet alleen prachtig, maar ook nog eens overheerlijk.

Liefs,
de buuv

Rob zei

Ik heb vandaag voor het eerts even op jou blog gekeken. Mooi hoor. succes met bloggen en natuurlijk met de taarten.